У лютому 2023 року за ініціативи випускниці освітньо-професійної програми «Германські мови та літератури, (переклад включно), перша – англійська» Марії Паливоди здобувачі вищої освіти факультету лінгвістики та соціальних комунікацій 4-го курсу – Анастасія Мішаєва та 5-го курсу – Андрій Романюк взяли участь у волонтерському перекладі заходу «Звіт про сприйняття України у світі – 2022», організованому за підтримки громадської організації BRAND UKRAINE та МЗС України для представників Євросоюзу.
Цей звіт є першим комплексним аналізом сприйняття України за кордоном, що базується на унікальних даних від провідних українських та міжнародних аналітично-дослідницьких компаній і містить практичні рекомендації з розвитку міжнародних комунікацій та національного бренду України. З-поміж іншого обговорювались такі питання: як війна відобразилась на міжнародному іміджі України? Що про Україну писали та говорили впродовж 2022 року провідні медіа світу та користувачі соцмереж? Як у різних регіонах світу ставляться до українців? Які виклики стоять перед стратегічними комунікаціями України у 2023 році? Як змінилися позиції України у міжнародних рейтингах та індексах національних брендів? Як може сильний національний бренд допомогти у повоєнному відновленні країни? і т.ін.
Нагальні питання інтеграції України в європейський простір стали предметом громадського перекладу, з яким на відмінно справились здобувачі кафедри. Андрій і Настя продемонстрували вправність у послідовному та синхронному перекладах, знання тематики та термінології. Менеджерами проєкту виступили викладачі кафедри Анна Щербина та Юлія Плетенецька.
Пишаємося нашими студентами! Дякуємо Паливоді Марії за співпрацю, чекаємо наступних пропозицій!