Конопляник Леся Миколаївна

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти

Вчене звання: доцент

Посада: доцент кафедри іноземних мов і перекладу

Структурний підрозділ: Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету

Стаж науково-педагогічної роботи у ЗВО (ІІІ-ІV рівнів акредитації): 23 роки

Забезпечення навчальних дисциплін: Фахова іноземна мова, ділова іноземна мова, англійська мова наукового спрямування, академічне письмо англійською мовою.

Автор та співавтор 124 наукових праць, 4 колективних монографій, 7 навчальних посібників та 1 практикуму.

Наукові профілі:

Профіль Google Scholar: scholar.google.com.ua/citations?user=UYHLQiwAAAAJ&hl=uk   

Профіль WoS: https://www.webofscience.com/wos/author/rid/B-4160-2019

Профіль ReseachGate: researchgate.net/profile/Lesia_Konoplianyk  

Профіль ORCID: orcid.org/0000-0002-3244-1965   

Сфера наукових інтересів (ключові слова): вдосконалення викладання іноземної мови; впровадження освітніх технологій у навчальний процес; дистанційне навчання; змішане навчання; інноваційні технології навчання; цифровізація вищої освіти; впровадження цифрових інструментів в навчальний процес; розвиток soft skills.

Освіта:

1996-2001 рр. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, спеціальність «Мова і література»

2003-2007 рр. Аспірантура Національного авіаційного університету

10 березня 2011 р. Захист дисертації за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації «Формування готовності майбутніх інженерів авіаційної галузі до використання іноземної мови у професійній діяльності».

Диплом кандидата наук ДК № 006045 від 29.03.2012 р.

Атестат доцента від 26.02.2020 р.

Науково-педагогічне стажування за останні 5 років: 

З 20.01.2020 по 28.02.2020 р. Науково-педагогічне стажування «Ефективні методи викладання філологічних наук у закладах вищої освіти», м. Бая-Маре, Румунія. Обсяг програми – 180 годин (6 кредитів). Сертифікат про підвищення кваліфікації.

З 15.09.2022 по 15.01.2022 р. Підвищення кваліфікації під час навчання на онлайн-курсі «General English Advanced Progressive C1.2». Grade Education Centre та Перший Кембриджський освітній центр, м. Київ. Обсяг програми – 180 годин (6 кредитів ECTS). Сертифікат IK-1922-6Y (https://cambridge.ua/client-certs/IK-1922-6Y).

З 18.07.2022 по 28.08.2022 р. Підвищення кваліфікації в Одеському державному університеті внутрішніх справ, Центр українсько-європейського наукового співробітництва. Програма «Парадигма вищої освіти в умовах війни та глобальних викликів XXІ ст.».  Обсяг програми – 180 годин (6 кредитів ECTS). Свідоцтво про підвищення кваліфікації № ADV-1807100-OSUIA від 28.08.2022.

З 31.01.2023 по 12.03.2023 р. Науково-педагогічне стажування з філології на тему «Особливості модернізації системи філологічної освіти / Particularities of Modernizing the System of Philological Education» у Куявському університеті у м. Влоцлавек, Республіка Польща. Обсяг програми – 180 годин (6 кредитів ECTS). Сертифікат FSI-301212-KSW від 12.03.2023 р.

З 29.01.2024 по 10.03.2024 р. Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації за програмою «Цифровізація вищої освіти та цифрова грамотність» у Національному університеті «Одеська юридична академія», організоване Центром українсько-європейського наукового співробітництва. Обсяг програми – 180 годин (6 кредитів ЄКТС). Сертифікат № ADV-290143-OLA від 10.03.2024 р.

Членство в асоціаціях та громадських асоціаціях:

  1. Громадська організація «Асоціація вчителів англійської мови «TESOL-Ukraine»
  2. Наукова організація «Центр українсько-європейського наукового співробітництва» (Свідоцтво №1231424)

Додаткова інформація:

  • керівник студентського наукового гуртка Professional communication

Нагороди:

  • Грамота Національного авіаційного університету за багаторічну сумлінну працю, значний внесок у підготовку висококваліфікованих фахівців та з нагоди 20-річчя створення кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій (2020).
  • Подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну діяльність (2022).

Публікаційна активність (за останні 5 років):

Публікації у наукометричних  виданнях Scopus та Web of Science:

  1. 1. Akıllı, E., Konoplianyk, L., & Pryshupa, Y. (2019). ICT in teaching ESP to future civil engineers at technical university. Advanced Education6 (11), 93–99. https://doi.org/10.20535/2410-8286.148507. (Web of Science)
  2. Konoplianyk L.M., Melnykova K.S., Pryshupa Y.Y. (2021). Implementing the flipped classroom: A case study of teaching ESP to the bachelors in automation and computer-integrated technologies. Information Technologies and Learning Tools, 83(3), 3, 192–207. https://doi.org/10.33407/itlt.v83i3.4170. (Web of Science)

Колективні монографії:

  1. Пришупа Ю.Ю., Конопляник Л.М. Основні аспекти національної ідентичності української молоді у контексті глобалізації. Варіативність концепту національної ідентичності у сучасному мультикультурному середовищі: колект. моногр. Київ: Талком, 2020. С. 81–100.
  2. Глушаниця Н.В., Конопляник Л.М., Пришупа Ю.Ю., Шостак О.Г., Колісниченко А.В., Харицька С.В. Роль сформованості національної ідентичності в системі соціальних комунікацій. Соціальні комунікацій суспільства: теоретичні та прикладні аспекти: монографія / під заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.М. Ягодзинського. К.: Талком, 2020. С.176-231.
  3. 3. Konoplianyk L. Enhancing Formative Assessment in Distance Learning of a Professional Foreign Language by Means of EdTech Tools. Contemporary Problems of Pedagogy amidst the European Integration of Educational Environment: Theory and Practice: scientific monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2023. P. 97– https://doi.org/10.30525/978-9934-26-353-8-6

Публікації за фахом:

  1. Конопляник Л., Мельникова К. Використання технології «перевернутий клас» при навчанні фахової іноземної мови. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія. 2019. № 15. С. 38–45. https://doi.org/10.18372/2411-264X.15.14401
  2. 2. Конопляник Л.М., Коваленко О.О. Використання засобів змішаного навчання при викладанні англійської мови професійного спрямування у ВНЗ. Інноваційна педагогіка. Вип. 10. Т. 2. С. 111–116.
  3. Конопляник Л.М. Роль цифрових інструментів при організації дистанційного навчання фахової іноземної мови в умовах пандемії. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. 41. Т. 2. С. 121–127. https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/41/2.24
  4. Конопляник Л. Соціально-психологічна адаптація українських здобувачів вищої освіти до дистанційного навчання іноземної мови в умовах пандемії Covid-19. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2022. Вип. 47. Т. 2. C. 283–290. https://doi.org/10.24919/2308-4863/47-2-44
  5. Конопляник Л. Організація формувального оцінювання здобувачів вищої освіти засобами цифрових інструментів під час дистанційного навчання фахової іноземної мови. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 54. Т. 2. C. 187–192. https://doi.org/10.32782/2663-6085/2022/54.2.37
  6. Чернов М.М., Конопляник Л.М., Пришупа Ю.Ю. Педагогічна вища освіта України 2022-2026 рр.: вектори розвитку. Академічні візії. Львів, 2023. Вип. 15. http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7549817
  7. Конопляник Л.М., Пришупа Ю.Ю., Коваленко О.О. Організація освітнього процесу в закладах вищої освіти України з використанням технологій дистанційного навчання. Академічні візії. Львів, 2023. Вип. 17. http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7743250
  8. Конопляник Л.М. Особливості формування іншомовної компетентності в аудіюванні у майбутніх ІТ-фахівців засобами вебресурсів. Інноваційна педагогіка. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 57. Т. 1. C. 258-262. https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/57.1.51
  9. Konoplianyk L.M., Pryshupa Yu.Yu., Kovalenko O.O. Challenges and opportunities in ESP teaching through distance learning technologies. Інноваційна педагогіка. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 64. Т. 2. C.190-195. https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/64.2.36
  10. Конопляник Л.М. Розвиток soft skills у майбутніх фахівців з кібербезпеки на заняттях з ділової англійської мови. Вісник НАУ. Серія: Педагогіка. Психологія. Київ, НАУ, 2023. № 2 (23). С. 59-68. https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP

 

Навчально-методичні праці:

  1. Шостак О.Г., Конопляник Л.М. Professional English of the Construction Industry: навч. посібник. Київ: НАУ, 2017. 308 с.
  2. Конопляник Л.М., Харицька С.В., Глушаниця Н.В. English for Professional Communication: навч. посібник. Київ: НАУ, 2019. 224 с.
  3. Шостак О.Г., Конопляник Л.М., Пришупа Ю.Ю. Professional English: Architecture and City Planning: навч. посібник. Київ: НАУ, 2022. 220 с.
  4. Ковтун О.В., Конопляник Л.М., Березнікова Н.І., Пришупа Ю.Ю. Professional English. IT Design: практикум. Київ: НАУ, 2024. 80 с.