Гармаш Тетяна Андріївна

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти

Вчене звання: доцент

Посада: доцент кафедри іноземних мов і перекладу

Структурний підрозділ: Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету

Стаж науково-педагогічної роботи у ЗВО (ІІІ-ІV рівнів акредитації): 20 років

Забезпечення навчальних дисциплін: Практичний курс другої іноземної мови та переклад.

Автор та співавтор 65 наукових та навчально-методичних праць.

Наукові профілі:

Профіль Google Scholar: scholar.google.com/citations?user=axQieC8AAAAJ&hl=en&oi=ao

Профіль Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57216355023

Профіль ReseachGate: researchgate.net/profile/Tetiana_Harmash

Профіль ORCID: orcid.org/0000-0001-6691-4815

ResearcherID’s profile: publons.com/researcher/1678576/tetiana-harmash/

Сфера наукових інтересів (ключові слова): педагогіка професійної освіти; міжкультурна комунікація; формування іншомовної компетентності; перекладознавство, порівняльне мовознавство; дистанційне навчання.

Освіта:

1997 – 2002 рр. Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету

2001 – 2003 рр. Національний авіаційний університет. Інститут післядипломної освіти

2013-2018 рр. Аспірантура Національного авіаційного університету

18 листопада 2018 р. Захист дисертації за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації «Професійна підготовка майбутніх фахівців із логістики до управлінської діяльності».

Науково-педагогічне стажування за останні 5 років:

З 15.02.2021 по 15.04.2021 р. Стажування у Рівненському державному гуманітарному університеті «Інноваційні методи навчання у структурі сучасного закладу вищої освіти: інтеграція передових технологій, наукових здобутків та практичного досвіду». Обсяг програми навчання складав 180  академічних годин (6 кредитів ECTS). 

З 02.01.2023 по 03.02.2023 р. Стажування в Нотінгемському коледжі (м. Ноттінгем, Англія) «Introduction to Stress Management» (3 кредити) і «Develop an Awareness of Mental Health» (3 кредити) з 2 січня по 3 лютого 2023 року. Загальна кількість годин 180 (6 кредитів)

З 06.02.2023 по 21.03.2023 р. Стажування в Честерфілдському коледжі (м. Честерфілд, Англія) «Level 1. Extended Certificate in Employability Skills» з 6 лютого по 21 березня 2023 року. Курс складався з 10 модулів (загальна кількість кредитів – 24).

З 26.06.2023 по 31.07.2023 р. Підвищення кваліфікації при Гете інституті (Україна) «Мовно-методико-дидактичний онлайн-курс «Літній інтенсивний курс для викладачів німецької мови» з 26.06 по 31.07.2023 р. Загальна кількість годин: 90 (3 кредити).

Публікаційна активність (за останні 5 років):

Публікації у наукометричних  виданнях Scopus та Web of Science:

  1. Kovtun, O., Khaidari, N., Harmash, T., Melnyk, N., & Gnatyuk, S. (2019). Communication in civil aviation: Linguistic analysis for educational purposes. In CEUR Workshop Proceedings (Vol. 2588). CEUR-WS. http://ceur-ws.org/Vol-2588/  (Scopus).

Монографії:

  1. Гармаш Т.А., Ковтун О.В. Етноцентризм як проблема глобалізації культури та взаємодії цивілізацій у контексті міжкультурної комунікації. Під заг. ред. С.М. Ягодзінського, А.М. Кокарєвої. К.: Талком, 2020. – С. 97-107. (Гуманітарний дискурс суспільства ризику).  http://doi.org/10.18372/43137

Публікації за фахом:

  1. Гармаш, Т., Ковтун, О., Хайдарі, Н. (2022). Відтворення комічного потенціалу в художньому перекладі (на прикладі новелістики О. Генрі). Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. № 54. С. 199-203. https://doi.org/10.32841/2409-1154.2022.54.48
  2. Гармаш Т.А., Ковтун O.В., Струк І.В. (2021). Sociolinguistic and educational analysis of language proficiency of active operational professionals and ab initio students in aviation. Вісник Національного авіаційного університету. Серія : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. Вип. 1 (18). С. 23-34.
  3. Гармаш Т.А., Ковтун O.В., Хайдарі Н.І. (2020). Потенціал технології подкастинг у формуванні іншомовної компетентності майбутніх перекладачів. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. № 16, С. 60-68. https://doi.org/10.18372/2411-264X.16.14680
  4. Гармаш Т.А., Ковтун O.В., Хайдарі Н.І. (2019). Exploiting podcasting technology in the process of organization of self-directed learning on the formation of foreign language listening competence of students of the Humanities. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences. 3(98). PP. 99-107. https://doi.org/10.35433/pedagogy.3(98).2019.99-107
  5. Harmash T., Dyshleva S. Specifics of selection and organization of lexical and grammatical material in professional texts. Norwegian Journal of development of the International Science. 2022. Vol. 2. №78. PP. 51-54.
  6. Гармаш Т.А. Роль дистанційного навчання в реалізації освітнього процесу в умовах пандемії та воєнного стану. Роль іноземних мов у соціокультурному становленні особистості: збірник наукових праць / за заг. ред. О.В. Ковтун. Київ: НАУ, 2022. C. 27-31.
  7. Гармаш Т. А. Використання платформи YouTube та соцмереж в організації самостійної роботи студентів-філологів у вивченні німецької мови як другої іноземної. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук праць / за заг. ред. О.В. Ковтун. Київ: НАУ, 2021. С. 89-96.
  8. Гармаш Т. А. Неологізми німецької мови під час пандемії COVID-19. Роль іноземних мов у соціокультурному становленні особистості: збірник наукових праць / за заг. ред. О.В. Ковтун. Київ: НАУ, 2021. C.14-19.
  9. Гармаш Т.А., Сабітова А.П. Терміни-метафори в німецькій авіаційній терміносистемі. АВІА-2021: XV міжнар. наук.-техн. конф., 20-22 квітня 2021р.: тези доп. К., 2021. С. 34-39.
  10. Harmash T. Peculiarities of podcasting techno-logy implementation during distance learning of students of philological specialities within the conditions of the quarantine. Challenges of philological sciences, intercultural communication and translation studies in Ukraine and EU countries: International scientific and practical conference, October 30-31, 2020: proceedings. Venice (Italy), 2020. P. 292-296.
  11. Harmash T., Khaidari N. Structural and Semantic Peculiarities of the German-Language Terminological SystemofLogistics. Polonia University Scientific Journal. 2020. Vol. 38, no. 1-1. P. 22–28. https://doi.org/10.23856/3803

Навчально-методичні праці:

  1. Гармаш Т.А. Professional English. Interaction in social work: методичні рекомендації / О.В. Ковтун, А.А. Заслужена, Т.А. Гармаш. К. : НАУ, 2019. 40 с.
  2. Гармаш Т. Professional English. Record management: практикум / Ковтун О., Хайдарі Н., Гармаш Т. Київ: НАУ, 2020. 128 с.
  3. Гармаш Т. Deutsch. Hauslektüre. Niveaustufe A1 : Методичні рекомендації до самостійної роботи для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» спеціальності 035 «Філологія». Київ : НАУ, 2020. 24 с.
  4. Гармаш Т.А. Deutsche Sprache. Grammatik. Übersetzung. Stufe A1-A2: Німецька мова: граматико-перекладацький практикум / Ковтун О., Гармаш Т., Желуденко М., Сабітова А., Білоус Н. К. : НАУ, 2021.  80 с.