Ця дослідницька група перебуває на передньому краї справжнього дослідження цілей сталого розвитку, зосереджуючись зокрема на історичному контексті, міжкультурній динаміці та спільній взаємодії серед соціальних інститутів. Їхній міждисциплінарний підхід охоплює історію, соціологію, антропологію та культурні студії для розуміння складнощів сталого розвитку та сприяння гармонійній інтеграції різних культур та соціальних структур
У дослідницькій групі досліджуються філософські основи та практичні втілення демократичних практик у закладах освіти, здійснюється постійний моніторинг та розробка інноваційних педагогічних підходів, системи управління та стратегії залучення студентів для розвитку культури інклюзивності, участі в проєктах та програмах мобільності. Дослідження групи сприяють формуванню майбутньої вищої освіти як динамічного та демократичного простору для інтелектуального зростання та суспільного прогресу.
В еру швидкого технологічного розвитку ця дослідницька група займається питаннями використання сили цифровізації та інновацій для покращення навчального процесу. Робота охоплює розробку цифрових інструментів, онлайн платформ та іммерсивних технологій для сприяння більш привабливих, інтерактивних та ефективних навчальних практик. Досліджуючи нові тенденції в освітній технології та педагогіці, вони прагнуть оптимізувати використання цифрових ресурсів на користь як студентів, так і викладачів.
Робота групи зосереджується на оновленні та розширенні інфраструктури університету для відповіді на вимоги динамічного освітнього контексту та запитів суспільства. Науковий інтерес зосереджений на стратегії модернізації приміщень ЗВО, поліпшення доступності та використання комерційних можливостей для генерації прибутку та сталий фінансування освітніх ініціатив. Важливим напрямом роботи дослідницької групи є вивчення можливостей комерціалізації освітніх платформ та ресурсів з метою максимізації їхнього впливу та досягнення рівних можливостей для всіх студентів та замовників освітніх послуг.