Мірошник Світлана Олексіївна

Посада: старший викладач кафедри іноземних мов і перекладу

Структурний підрозділ: Факультет лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету

Стаж науково-педагогічної роботи у ЗВО (ІІІ-ІV рівнів акредитації): 18 років.

Забезпечення навчальних дисциплін: Практичний курс другої іноземної мови та переклад, Фахова іноземна мова.

Автор та співавтор більше 86 наукових праць, 3 статей у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus та Web of Science, 15 статей у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України, 6 монографій, 5 статей у закордонних наукових виданнях, 2 практикумів та методичних рекомендацій.

Наукові профілі:

Профіль Google Scholar:  scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=aPDCl74AAAAJ

Профіль Scopus: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic#basic

Профіль WoS (ResearcherID): publons.com/researcher/1678959/svitlana-miroshnyk/

Профіль ReseachGate: researchgate.net/profile/Svitlana_Miroshnyk

Профіль ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4511-5704

Сфера наукових інтересів (ключові слова): сучасні методи викладання мов; сучасні аспекти професійної підготовки перекладачів; використання елементів плюрилінгвального підходу при вивченні іспанської мови як другої іноземної; особливості перекладу; поняття «сленг» та його сутнісні характеристики; порівняльна характеристика вживання граматичних часів.

Освіта:

1996-2001 рр. Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Спеціальність: Романо-германські мови та література. Кваліфікація: Викладач іспанської та англійської мов та літератури.Диплом КВ № 15074079 від 26.06.2001 р.

Науково-педагогічне стажування за останні 5 років:

04.10.2021-08.10.2021 р. El CENTRO DIDÁCTICO DE ESPAÑOL (Curso de Perfeccionamiento para los profesores del ELE, nivel C1) м. Саламанка, Іспанія (30 академічних годин)

01.05.2020-30.05.2020 р. Платформа онлайн-освіти Coursera «Spanish Vocabulary: Careers and Social Events». Verify at coursera.org/verify/7XACDY9GZRTK (30 академічних годин)

01.05.2020-30.05.2020 р. Платформа онлайн-освіти Coursera «Spanish Vocabulary: Cultural Experience». Verify at coursera.org/verify/AH4BXQXUXZ8E (30 академічних годин)

01.05.2020-30.05.2020 р. Платформа онлайн-освіти Coursera «in Person, online and on the phone». Verify at coursera.org/verify/DHHX8GSE7CX4 (30 академічних годин)

01.05.2020-30.05.2020 р. Платформа онлайн-освіти Coursera «Spanish Vocabulary: Meeting People». Verify at coursera.org/verify/X6XZ29NWE8E9 (30 академічних годин)

01.05.2020-30.05.2020 р. Платформа онлайн-освіти Coursera «Sports, Travel and at the Home». Verify at coursera.org/verify/CLDAD88RNTYX (30 академічних годин)

Членство в асоціаціях та громадських асоціаціях: Organización Social  “ASOCIACIÓN DE HISPANISTAS DE UCRANIA”.

Нагороди

  • Грамота від в.о директора Гуманітарного інституту А.Г. Гудманяна за високий професіоналізм, відданість та активність у досягнені поставлених цілей, особистий внесок у розвиток і процвітання Гуманітарного інституту. (20.11.2011 р.)
  • Грамота від ректора Національного авіаційного університету за багаторічну плідну працю, сумлінне виконання своїх службових обов’язків та з нагоди 90-річчя Національного авіаційного університету (2023).

Публікаційна активність (за останні 5 років):

Публікації у наукометричних  виданнях Scopus та Web of Science:

  1. Grynyuk S., Zasluzhena A., Davydenko A., Miroshnyk S. Quality assurance of educational activity and quality of higher education: experience of Ukraine / A. Zasluzhena, Grynyuk, A. Davydenko, S. Miroshnyk // ICERI 2020: Proceedings 13th International Conference of Education, Research and Innovation (9th-10th November 2020). – Valencia (Spain). – P. 2081-2091. (Web Of Science)
  2. Grynyuk S., Zasluzhena A., Miroshnyk S., Sabitova A., Bilokon H. Psycho-pedagogical prevention of Ukrainian students on counteracting the COVID – 19 pandemic // ICERI 2021: Proceedings 14 th International Conference of Education, Research and Innovation (8th-9th November 2021). – Valencia (Spain). – P. 3962-3971. (Web Of Science)

Монографії:

  1. Miroshnyk S.O. Comparative analysis of translator training in higher educational institutions of Ukraine and Spain / S.O. Miroshnyk // Pedagogy in modern conditions : Collective monograph. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, November 2020. – Р. 234-240. ISBN 978-1-63649-940-6. DOI – 10.46299/ISG.2020.MONO.PED.III
  1. Miroshnyk S.O. Las peculiaridades de la enseñanza de los traductores en instituciones de educación superior de Estados Unidos, España y Ucrania / S.O. Miroshnyk // Modern education, training and upbringing Collective monograph. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, April 2021.  Р. 173-177. ISBN 978-1-63732-137-9. DOI – 10.46299/ISG.2021.MONO.PED.I
  1. Miroshnyk S.O. El problema de la enseñanza eficaz de las habilidades de escucha y expresión oral de los estudiantes en el proceso de estudiar la segunda lengua extranjera en la escuela superior. Modern teaching methods in pedagogy and philology: collective monograph / Miroshnyk S. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2023. – Р. 260-270. DOI: 10.46299/ISG.2023.MONO.PED.1.3.4
  1. Miroshnyk S.O. Principales etapas del uso de formas fraseológicas comparativas de zoonimos en español. Current problems of improving the quality of education and philology: theory, innovative technologies: collective monograph / Miroshnyk S. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2023. – Р. 6-14. DOI: 10.46299/ISG.2023.MONO.PED.3.1.1
  1. Miroshnyk S.O. Аanthroponyms in english phraseological units: historical and typological aspect. Theories of pedagogy and the development of philological sciences: collective monograph / Miroshnyk S. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2023. – Р. 6-12. DOI: 10.46299/ISG.2023.MONO.PED.4.1.1
  1. Miroshnyk Interaction of philology, pedagogy, culture and history as a way of integrating learning: collective monograph / Miroshnyk S. etc. Іnternational Science Group.  Boston : Primedia eLaunch, 2024.  Р. 215-223. DOI: 10.46299/ISG.2024.MONO.PED.1.8.1

Публікації за фахом:

  1. Мірошник С.О. (2019). Особливості навчання перекладачів вищих навчальних закладів Іспанії та України / С.О. Мірошник / Інноваційна педагогіка. Серія «Педагогіка»: зб. наукових праць. – Одеса. Вид-во Природничий наук.-дослід. інститут економіки та інновацій, 2019. – Вип. 9. – С. 73-77.
  2. Мірошник С.О. (2019). Особливості викладання другої іноземної мови у вищих навчальних закладах / С.О. Мірошник // Інноваційна педагогіка. Серія «Педагогіка»: зб. наукових праць. – Одеса, 2019. – Вип. 13. – С. 132-135.
  3. Мірошник С.О. (2019). Лексичний склад та типологія сленгу / С.O. Мірошник // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія: Філологічні науки (мовознавство): зб. наук. праць. – Дрогобич, 2019 – Вип. 12. – С. 133-136.
  4. Мірошник С.О. (2020). Особливості вивчення іспанської мови як другої іноземної мови для студентів, що вивчали англійську / С.О Мірошник // Інноваційна педагогіка. Серія «Педагогіка»: зб. наукових праць. – Одеса, 2020. – Вип. 22. – С. 124-127.
  5. Мірошник С.О., Заслужена А.А. (2020). Використання елементів плюрилінгвального підходу при вивченні іспанської мови як другої іноземної / С.О. Мірошник, А.А. Заслужена // Інноваційна педагогіка. Серія «Педагогіка»: зб. наукових праць. – Одеса, 2020. – Вип. 24. – С. 169-172.
  6. Мірошник С.О., Попадюк С.С. (2022). Англіцизми в іспанській мові. /С.С. Попадюк, С.О. Мірошник // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія Філологія : зб. наук. праць – Одеса: МГУ, – Вип. 53. – С. 124-128.
  7. Хайдарі Н.І., Мірошник С.О., Грицан А.А. (2022). Необразний переклад ідіом (на матеріалі книг із циклу «Хроніки Нарнії»). Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. № 57. С. 211-214.
  8. Мірошник С.О. (2023). Поняття «сленг» та його сутнісні характеристики. Науковий журнал Закарпатські філологічні студії. Сер.: Філологія. 2023. № 27. Т.3 С. 124-128.
  9. Мірошник С.О. (2023).  Антропоніми в англійських фразеологізмах: історично-типологічний аспект. Науковий журнал Закарпатські філологічні студії. Сер. : Філологія. 2023. № 29.  Т.2. С. 90-94.
  1. Хайдарі Н.І., Давиденко А.О., Мірошник С.О. Інструменти та технології віртуальної інтернаціоналізації в освітньому процесі. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 68. Т. 2. С. 16–19.

Публікації у закордонних наукових виданнях:

  1. Miroshnyk S. Types and methods of translation of polysemantic lexical units of American slang / N.I. Khaidari, S.O. Miroshnyk // Österreichisches Multiscience Journal. – Innsbruck, 2019. – Vol. 1. – № 16. – P. 22–27.
  2. Miroshnyk S. Virtual educational environment in the system of foreign language professional training / S.O. Miroshnyk // Science of Europe Journal. – 2020. – Praha, Czech Republic Vol. 4. – № 48. – P. 35–39.
  3. Miroshnyk S. Popaduk S. The problem of effective mastering of listening and speaking skills by students in the process of learning a second foreign language in higher education institutions / S. Miroshnyk, S/ Popaduk // Science of Europe Journal. – 2021. – Praha, Czech Republic Vol. 2. – № 62. – P. 33–36.
  4. Miroshnyk S., Khaidari N., Orel T. Регіональні пріоритети віртуальної інтернаціоналізації в освітній галузі/ S.O. Miroshnyk, N.I. Khaidari, T.V. Orel // Sciences of Europe. 2023. № 129 . Vol. 1. С.100-103.

Навчально-методичні праці:

  1. Ковтун О.В., Мельник Н.І., Загоруйко Л.О., Заслужена А.А., Мірошник С.О., Білоус Н.П. English for political science. Навчальний посібник – К. : Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2021. – 128 с.